alzarvn benımde bazen öyle oluyor ve bır iki saat sonra boynuma atıyor kas olduğunu düşünüyorum stres yada yoğun bir kaç gün geçirirsem olur, bir defasında uzun saatler geçmeyince korktum acile gittim kalp şeridi çekildi birşey çıkmadı, serum yaptı ve geçmişti , 2 hafta önce de 2 gün sürdü bu defa gıtmedım hastaneye kendiliğinden geçti , şikayetlerimiz bire bir bu arada