Kızlar 20 gün önce sezaryenle 3. Doğumumu yaptım..
Dikişlerimi geçen pazartesi aldırdım. Ultrasonda rahim içinde sıvı birikintisi (kan) görüldü metiler verildi. Hala doğru düzgün kanamam olmadı..
Demin acile gittim
Sıvının biraz azaldığını ama geçmediğini söyledi metileri 3 gün kullandırmıştı sadece ..
Bana kürtajla bir seferde temizlenmesini önerdi . Korktum istemedim o zaman metiler in kalanını bitene kadar kullan dedi. Çok endişeliyim. Başına böyle birşey gelen var mı?