Merhaba arkadaşlar oğluma 1.5 ay önce tuvaleti eğitimi vermeye başladım 34 aylık şuan bu arada gündüz hiç bi sıkıntımız yok çok çabuk öğrendi bi sıkıntı yaşamadık ilk 10 gün gece de hiç kaçırmadı gayet iyiydi fakat sonra gece altına yapmaya başladı bi kaç günde bir ve bir süredir de her gece altına yapıyor 😔kaldırıyorum yok diyor yapmıyor zorla götürürsem çok ağlıyor ve yine yapmıyor napcamı şaşırdım var mı böyle olan bi süre sonra düzeliyor mu napmalıyım