rguness bızde 18 aylıgız 14 ayda bizim de oyleydı hatta bu ayda da cok var sayılmaz 14 ayına kadr uste 3 altta 4 dısı vardı sımdı uste 4 dısı var altta da ve azıları cıkmaya basladı bu ay 4 tane bırden henuz tam belırmedıler o yuzden hala 8 dısımız var gec cıkan dıs daha ıyı derler