halilog 2.5 yaşında ve 1.5 aylık oğlum var.Bazen onları göresim gelmiyor.Kaçıp gitmek istiyorum.Sonra ise bu düşünceden dolayı kendimi suçlu hissediyorum.İkisini de çok seviyorum ancak en son ne zaman rahatça duş aldığımı hatırlamıyorum.Elime krem sürmeye bile vaktim kalmıyor.Ne zaman bitecek bu süreç,ne zaman rahatladım diyebileceğim :(
Lazerlimunafik halilog Destek olabilecek kimse yok mu? Onlardan değil sorumluluk bazen ağır gelir insana siz onlardan kaçmak istiyorsunuz. Aslında kaçmak da denilmez dinlenmek istiyorsunuz.
Lala56 halilog kulübe hoşgeldiniz… insan bazen duvardan duvara fırlatmak istiyor, yeri geliyor bağırıp çağırıyor sonra da gelsin pişmanlık gelsin vicdan azabı … uzun zamandır rahatça duş alamamak uyuyamamak rahatça bir iş yapamamak .. o kadar yoruyor ki.. 3 yaştan bildiriyorum hala rahata ermedik inşallah olur bir gün
Mnli halilog hiç suçlu hissetme benim biri 5 yaş biri 16 aylık bana da oluyor bazen bugün duştan çıktım ayağıma krem sürdüm ayaklarımda problem var düzenli sürmem ve sürünce ayağımı uzatmam bir süre basmamam gerekiyor ama ne mümkün kremin kapağı kapalıydı eline aldığını gördüm ama nasılsa açamaz dedim açmış ve kafasına sürmüş iki kere şampuanladım çıkmadı kafasından
halilog Lazerlimunafik Haklısınız galiba.Sorumluluklar o kadar fazla geliyo ki altında eziliyorum..Eşim evden çalışıyor.Olabildiğince destek olmaya çalışıyor ama 2.5 yaşındaki beni hiç bırakmıyor.
Nltka Biri 4 yaşında biri de 2 yaşında . Bitmiyor rahatlık var diyemem alışıyorsun . Zamanla geçecek diyebilirim . Hissettiklerini hepimiz hissediyoruz yalnız değilsin 🌸
halilog Nltka İnşallah tez vakitte alışırım.Çünkü onlara da haksızlık ediyor muyum acaba diye içim içimi yiyor.
halilog Lala56 İnsanın en azından yalnız olmadığını ve bu hissettiklerinin normal olduğunu bilmesi güzel.Yoksa kendimizi suçlamaktan kafayı yiyeceğiz….
halilog @"Mnli"Allah yardımcımız olaun Mnli Allah yardımcımız olsun valla.Bizim de bugün uç kutusunu açmış,uçları kırmış yerken yakaladım..Hepsi sadece 2-3 dakika içinde oldu bir de.Annelik çok güzel ama resmen delilik..
momikaa Mnli benim oğlan da birkaç gündür tuvalete giriyor tuvalet fırçasıyla oynuyor bugün de uyanmış ben duymamışım pişik kremini açmış yüzüne kafasına elbiselerine yerlere sürmüş kremin dibini sıyırmış resmen büyüdükçe daha çok zorlanıyorum ben rahatlayacağımıza olan inancımı yitiriyorum 🤦🏻♀️
Buseflin halilog bacım dünyanın bitimi mi kusura bakma ilk çocukta zaten anamız ağlıyor yani acemi değilsin üstüne yakın bir bebek daha yapmışsın sanırsın sonucu tahmin etmemiş gibi yani diğer çocuktan sonra mal kaçırır gibi hızlı hızlı bir tane daha doğurup hayatımız kaydı demeniz bana tuhaf geliyor
halilog Buseflin Hanfendi bilinçsiz bir kadın değilim.Bütün önlemleri de almıştık ancak buna rağmen gebe kaldım..Kaldı ki isteyerek de yapmış olabilirim.Burada hemcinsim olarak ne bekliyordun ki demek yerine bunlar da geçecek elbet demek zor değil..Neden destek olmak varken bu tarz yorumlar yaparak insanın modunu düşürürsünüz anlamıyorum.Hiç yazmayın daha iyi
mertkus Buseflin katılmıyorum tek olsun 2tane olsun hıc farketmez kım yasamıyokı bu durumu bunalıma gırmıyo musunuz hıc destek almadan cocuk buyutmek ne zamn kolay oldu lutfen yargılamayın bana herkes 2cıyı yap dıyo ınsan bı an Allah sabrını verır dıye dusunuyo heralde
BuzluKahve halilog Diğeri de henüz neredeyse bebek, süpriz değil aslında bu yaşadığınız. Burada hep ikinci çocuk postları açıldığında iki yakın yaş çocuğu olanlar ‘oh iyi ki yapmışım, ne de iyi oldu’ güzellemeleri yapıyor. Yani demek ki çekilen bu zorluklar unutuluyor sanırım😅
Lazerlimunafik BuzluKahve İlk zamanlar zorlukları vardı ve şuan iyiki yapmışım diyorum, büyüdüler ve zorluklar azaldı 🤭
Minnakordek Çocukları da alıp kocamı bırakma veya kovma isteğim var benim de😂 sadece ondan nefret ediyorum
halilog Zeynepefemm Bütün önlemleri almamıza rağmen gebe kaldım hanfendi.Kaldı ki isteyerek yapmış olsam bile bu postun altına bu soruyu sormak yerine iyi şeyler söylememizi beklerdim..Çünkı bu durumdaki ennelerin iyi sözler duymaya ihtiyacı var…
zeynep91 Zeynepefemm senden izin mi alacaktı ? elbet zorluğu olacak destek almak hissedecek belliki postuda o yuzden açmış buda sorumu ? kadın bide lohusa sayılır hormonlar vs belliki zor durumda biraz empati..
Lazerlimunafik Zeynepefemm canım bu yorumun hoş olmamış, tek çocuklu anneler bile bir yerden sonra yoruluyor ve zorlanıyor. Çocukları ile alakalı bir sorunu yok sadece yoruluyor çünkü tüm bakımı anne yapıyor haliyle bu şekilde hissetmesi normal. Arka arkaya yaptı diye bir anne zorluğunu paylaşmasın mı?
sydaglsen halilog 3 aylık bebeğim var ben şimdiden bu duygular içerisindeyim boğuluyorum resmen vicdan azabı yük oluyor insana. Eşim destek olur annemde epey yanımda kaldı birlikte baktık büyüttük diyebilirim bu zamana kadar ama hâlâ yapamıyorum içten içe çok daralıyorum bebeğimin sesini duymak istemiyorum artık ağlamalarını rahat rahat uyumayı çok özledim
halilog sydaglsen Uyku benim de en çok özlediğim şey.Büyük oğlum gece en az 2 kere hala uyanıyo ve beni istiyor.Küçük zaten acıkıyo uyanıyo.Gece boyunca ikisinin arasında gidip geliyorum.max 2-3 saat uyuyabiliyorum.Sadece 1 gece deliksiz uyuyabilsem keşke…
Lazerlimunafik halilog şuan küçük oldukları için zor olabilir ister istemez insan zorlanıyor. Bu kış geçsin yaza doğru biraz daha kolaylaşır işiniz, belki de sürekli evde aynı döngüyü yaşamak da zorluyor sizi ama geçecek merak etmeyin ve yetemiyorum diye de düşünmeyin hepimiz bir yerde yoruluyoruz❤
Nltka halilog hala lohusa sayılırsınız üzmeyin kendinizi 💕 çok normal hisleriniz zamana bırakın ağlayın üzülün içinize atmayın