Paramedik16 mom97X kaka yaptıklarında ve gece uykusuna yatıracağım zaman sürüyorum günde 2-3 kez filan oluyor toplamda
bikupakahvee mom97X hayır tabikide sadece pişik olduğunda sürüyorum her zaman sürmek doğru değil cildin PH dengesini bozuyor
defnesmom3 mom97X pişik dışında kızarıklık görürsem sürüyorum altını değiştirdiğimde kızarıklık oluyo sürüyorum bazen
miusu İhtiyaca göre ama genelde az da olsa her seferinde sürüyorum ecowell içeriği temiz olduğu için sıkıntı da olmuyor pişik de olmuyor