Herkese merhaba 🌸
Kızım 20 aylık öncelikle gece beslenmesini sonlandırmaya çok ihtiyacım var gece çok sık uyanıyor ve meme de kalmak istiyor ama bunun yanı sıra asıl sorunum göğüslerimin dolması ilk emzirmeye başladığımda hiperlaktasyon geçirdim (fazla süt üretimi) ama bebeğim emmiyordu tam boşaltamayınva mastit oldum şimdi ise emme sıklığı çok arttı sanki yine sütüm artıyor gibi hissediyorum 2 yaşında emmeyi tamamen sonlandırmak istiyorum göğüsleriniz dolduğunda sağım yaptınız mı yapmadıysanız şişlikle nasıl baş ettiniz tekrar mastit olmaktan çok korkuyorum