ipelya bizimki alerjik bi durum değil çok şükür ama cilt tipiyle alakalıymış giydiği şeyler kullandığımız şampuan deterjan vs ve stres çok etkiliymiş emziği bıraktırdım 10 gün deli gibi gece gündüz kaşındı özellikle geceleri agliyodu artık ama alıştıkça alıştıkça kesti kasinmayi sampuanini değiştirdim atopik cilde uygun bişey aldım nemlendiricisini değiştirdim dikkat ederek kaşıntı bitti şükürler olsun geçmedi ama azalttik epey