Bebeğim 6 ay 22 günlük .ikindin 3 ten beri uyanık ve asla uyumuyor yüzünü gözünü ovuşturmaktan kızartıyor ama uyutmaya çalışıyoruz ağlıyor otursun bari diyoruz yine mızmız ağlıyor . Ne yapacağımı şaşırdım eşim de işe gitti tek başıma kaldım çok yoruldum . Neden böyle oldu anlamadım . Dün baya kabalalık aile grubuna gittik nazar mı oldu bilmiyorum geldiğimizden beri böyle .