Junioraras61 birincisi size hakaret etmisim, agir konusmusum gibi bir algi yaratmayin. Sert olabilecek cumlem “ bu postlara uzuluyorum” dan ibaret. Niye bu kadar abartili tepki veriyorsunuz? Siz bir durum paylasmmissiniz ben de size zararlarini yazdim. Bu sertlik mi oluyor ? İnsan tesekkur eder, upuzun size aydinlatici seyler yazdim. Bastakilere kizin demissiniz zaten temel sorun bastakilerin calisan annelere yonelik uygulamasinin olmamasi. Cocuklari dusunmemesi. O apayri bir konu. Ben sizin yazdiginiz konu uzerine yapabileceklerinizi izah ediyorum. Bence sizin bu kadar tepki vermeniz benim sert yazdigimi dusunmeniz degil, soylediklerimin dogrulugu. Aslinda sizinde icinizden kres mantikli gelmiyordu, burada olabilirligine dair bir seylere siginmak istediniz, aksi olunca da sert konustugunu -azicik olsa bile - dusundugunuz kisiye yani bana patladiniz. Krese vermekle ilgili bir suru sebep siralamissiniz. Sizi anliyorum, hepimizin hayat sartlari baska. Ancak malesefki bu sebepler bilimsel arastirmalara dayali yukarida saydigim gercekleri degistirmiyor. Doktorun onerisine sasirdim , iki yasindaki cocugu krese yonlendirmek akil alir gibi degil. Ki sizin konusma sorununuz ciddi bir boyutta olmamasina ragmen. Cocuk doktoru pedagog olmasa da en azindan bu basit bilgiye sahip olmali. Dogru yonlendirmeler yapmali. Ayrica konusmayan cocuklarin krese verilmesini kesinlikle yanlis bulan uzmanlarda var. Herkesin konustugu kendini ifade ettigi bir akran ortaminda, konusamamak cocuklarda psikolojik sorunlara, ozguven kaybina sebep olabilir. Sonuc olarak; amacim kavga munakasa degil, konu hakkindaki bilgilerimi sunmak. Yararli olduysam ne mutlu. İyi geceler.