Hastalık hastası bir insanım hastanenin önünden geçerken bile panik atak oluyorum en son bir sorundan beyin mr girdim emar sonucunda raporda siyah koyu renkli şeyler yazıyor bir sorun var yani ama korktum okumadım hepsini ve 1bucuk sene oldu daha doktora gitmedim kötü birşey diyecek diye belki önemsiz bir şey belkide cok önemli ama korkuyorum gidemiyorum işte 2 çocuğum var ölmek umrumda değildi şimdi ya bana birşey olursa onlar ne yapar en azından ayaklarını yere bastiklarini göreyim öyle öleyim diye dua ediyorum Allah anasız babasız bırakmasın hic hiç bir çocuğu