aysebb kedilibebeli 12. ayda atak var, uyku gerilemesi ve ayrılık kaygısı yani 12. ay biraz sıkıntılı geçebilir bizde öyle oldu
bisenakillisinzaten kedilibebeli evet bizde huysuz degiliz ama aşırı hareketli kanepelere tırmanmaya mama sandalyesinden çıkmaya falan calisiyor. Uyku uyumaj istemiyor zor.geciyor uyumaya
kedilibebeli bisenakillisinzaten benimkide çok hareketli yürümeye çalışıyor yorulunca bağırıyolr inat çok yapıyor kendini geri Atıyor