eyberenimo Bebeklerin gazını çıkarmak için ayaklarını karnına doğru bastırmak zararlı mı 2,5 aylık bebeğim var gazını o şekilde çok rahat çıkarıyor ama tedirgin oluyorum
eyberenimo yildiz-alp2024 ya evet görüyorum bende videolar izliyorum ama çok bastırıp bastırmadığımı anlayamıyorum bazen çok sık yapmam gerekiyor birde bir yerde okudum kalbine organlarına zarar verir yapmayın diye endişelendim