Bebeğim 5 aylık oldu 4 ay öncesine kadar herşey güzeldi kolik ve gazlı bir bebekti ama gece uykusu gayet iyiydi uykuya kendisi geçebiliyordu ama bu ay resmen kabus gibi geçti asla uyumuyor uykuya geçmekte zorlanıyor saatlerce ağlama krizi yasıyoruz. 5. Aya girince geçer dediler uyku gerilmesi vs dediler ama düzene binmesi ne yapmalıyım nerede hata yapıyorum gazını çıkarıykrum diş ilacı veriyorum ne oynamak istiyor ne sohbet etmek istiyor yalnızca dışarıya çıkmak ve kucakta gezmek istiyor çok yıprandım fikir verin lütfen