Baharoyku Gece ve gündüzü ayırt etmesi için ışığı kapatabilirsin, ben belirli saat koymuştum hem düzene giriyorlar o saatte televizyon ışığından başka ışık açmıyordum. Mesela temizlik yapmakta zorlanıyordum bir gün koydum el taşımasına açtın süpürgeyi uyuya kaldı denedim ettim kaç kere hem uyuyordu hemde alışıyor sese yani rahatta evi temizliyordum hala öyle. 4 aylığız. Fön makinası sesi uyutmuyor ama rahatlatıyor anne karını sesi diyorlar ikisi içinde. Klasik müzik ( mozart ) iyi gelmişti bizimkine kolik değildik şükür ama zorlandığımız yerler vardı. Yada pusete koy koridorda dolandır oda işe yarıyor.