Eymnn 3 yasında oğlum var .Anaokuluna gidiyor oraya basladığından beri .Arkadaslarına kotu davranıyor .Bugun arkadasının boğazını sıkmıs .Sizce neden boyle yapıyor moralim cok bozuk .cok inat bir cocuk .bu sorun yaklasık 2 aydır suruyor .