emineeeas Bebeğime duş aldırırken 2.ci ay olduğu aşının izi baya şişmiş kıpkırmızı ve ortasında sivilce gibi beyazlık var. Normal bir durum mu bunu yaşayan var mı? Ona göre acile gideceğiz . Cevap verirseniz sevinirim🥺🙏🏻