Dyggg1 enerjileri tükenmiyor ,gün içinde yağmur yoksa park mutlaka çıkıyoruz .onun dışında ahşap puzzele, boncuk dizme , renkler ,şekiller , boyama , ahşap büyük mutfağı var orda bebeklerine yemek yapıyor falan …trambolin aldık eve orda …kaydırak var evde…