Merhaba güzel anneler, kızım tam 5 aylık 🥰 Biz beraber şarkı söyleyip dans ediyoruz , sar makarayı gibi bebiş şarkıları ile oynuyoruz. Bu hafta itibari ile borcama su koyup içine oyuncak atıp oynatmaya başlıcam onun dışında top yuvarlama kulesi almayı düşünüyorum. Geceleri kitap okumaya özen gösteriyorum her ne kadar kitabı yemeye çalışsa da 😂 Sizler neler yapıyorsunuz belki birbirimize ilham oluruz 🙏😇