zey_eser Bebeğim 4. Ayına yeni girdi ve 2 tane diş çıkardı. Ağrısını hafifletmek için Calgel kullanmak istiyorum fakat çok arada kaldım. Aranızda kullanan ve memnun olan anneler var mı? Yada önerebileceğiniz başka bir ürün varsa yorumlarınız beklemekteyiz 🙏🏻
butterflyy_ zey_eser araştırdım ürünü bir zamanlar piyasadan toplatılmış zaten jel önerilmiyor içeriği temiz değil alkol bulunuyor zararlı bir anestezik birşey varmış içeriğin de onun yerine tetagil kullanabilirsin bitkisel içerikli Ben kullandım zamanında çok iyi rahatlatıyordu özellikle geceleri uykuya geçiş kolaylaştırıyordu