Bebeğim 26 aylık her şeyi birlikte yapmak istiyor tek başına zaman geçirmiyor. Sabah kahvaltıyla bi başlıyoruz temizlik vs ne varsa hep birlikte. Yemeğe baharatı o atacak o yumurta kıracak hiç mi kendi kendine oynamaz ya. Ani sinir krizleri yaşıtlarına zaman zaman vurma hareketi. Özellikle geceleri sık sık uyanıp benim yanıma geliyor niye böyle oldu bana yapıştı çocuk resmen aslında babaannesine falan arada bırakıyorum ikinciye hamileyim gözüm korkuyor ya