birazquality Meralminakumru ilk test bozuk diye düşündüm ben sanki kırmızı mürekkep taşmışgibi görünüyor her ihtimale karşı kan verin tabi de
Meralminakumru ZeydsMom aslında üç damla damlattım yayınlaca bozuk olduğunu düşündüm. İkinci testi aldım onda da çıkmadı
Betelgeuse_ Meralminakumru dakikaları da önemli. Genelde beş dk içinde çıkıyor daha sonra değişirse dikkate almayın diyorlar. Bence gebelik yok, ikinci testte de ufak da olsa bı çizgi çıkardı diye düşünüyorum eğer pozitif olsaydi
Meralminakumru Betelgeuse_ dmi bende öyle düşünüyorum olsaydı ikinci test de çıkardı ilk testin bozuk olduğunu düşünüyorum