4 buçuk aylik kızım var, bugün biraz huysuz malum dişlerde başladı ama zor sakinledim sinirlendim uyuttum şuan çok üzgünüm niye sinirlendim diye ona karşı tabiki ses yükseltmedim birşey yapmadim ama zor sakinleştim böyle yaptığım içinde cok üzgünüm aşırı yoruluyorum, bazen kucağıma aldığımda kollarım kalkmıyor. Yinede bahane değil niye böyle yaptım bilmiyorum sinirlerim bozuldu