Nilosmom Üç aylık bebeğim sürekli elini emiyor . Aç değilken bile böyle şapır şapır sürekli . Ağzı boş kaldığı an eller ağızda 😳 böyle mi oluyor ya
limonata_ Nilosmom bizimde öyle. Duygularını kesfediyormus gelişimin bir parçası cok normal cekmeyin elini agzından bence
kmomm Nilosmom 2 ay 22 günlük. 1 aydır böyleyiz. Kundak yapıyorum yoksa elini emmekten uyumuyor. Normal olan olması gereken buymuş hiçbir sorun yok
ogretmenanne2024 Nilosmom instagramda Osman gonulal çok normal demişti. Elini ağzından çekmeyin ellerini kesfediyor
tineanigra Nilosmom tam da böyle oluyor :) ellerini keşfediyor sonra daha yumruk yapıp gırtlağına kadar falan da sokacak 😂😂😂
belismomsss24 2buçuk aylık kızım da başladı ellerini emmeye. Ama endişelenmiyorum bu dönemlerde başladığını okumuştum
mugey cLearQueen bi kaç günde başlıyor daha erken olabilir benim bebeklerim de o günlerde elini emmiyordu