Arkadaşlar birşey sormak istiyorum fikrinizi almak istiyorum 2.5 yaşında oğlum var ve tuvalet eğitimi vermek istiyorum lazimlik aldım oturtturdum ağladı nasıl baslayabailirim eğitime kendini daha tam ifade edemiyor anlıyor her dediğimi yapıyor ama tam cumle kurması falan yok