Kızlarrrr bebeğim 2 gündür su gibi kaka yapıyor. İshal olsa daha sık yapması lazım herhalde ama günde 1 kez yapıyor. Daha yeni 4 aylık, diş ile alakalı olabilir mi? Hastalık ihtimalini elemek istiyorum çünkü arada gelen ani ağlama krizi dışında öyle öksürük falan da yok. Yaşayan var mı?