suslumelda sanki hiç bitmeyecekmiş gibi… Heppp uyumayacak hep bu tempoda devam edecek gibi geliyor. 9 ay 10 gunlukten bildiriyorum. Hepsi geçiyor. Düzene giriyor her şey. Neye ağladığını, neden uyumadigini her şeyi daha rahat cözüyorsunuz artık. Ara ara uyku gerilemeleri, diş sancısı vs elbette oluyor. Ama geçiyor. 1 gece uykusuz kaldık. Hop diş patladı mesela. Yada 2 gün kakaisni yapamadı. Kabızdı. Uykusuz kaldık. İlaçla kaka yaptırdım. Hoopp yine düzeldi. Gibi gibi…
Farklı sorunlar elbette olacak. Yok ayrılık kaygısı şu bu. Ama ilk 3-4 aya nispeten her şey çok daha kolay kesinlikle