Bsmdg Eşim ve bende taşıyıcılık yok. Çocuğumun taşıyıcı olma ihtimali varmış. Benim annem taşıyıcı. Ama bildiğin kadarıyla anne ve babadan geçiyor. Dededen neneden geçer mi var mı bilginiz