benseninanonim bugun ilk ay asisini yaptirdik eve geldigimizden beri agliyor asla susmuyor yapmadigim sey kalmadi saatlerdir dogru duzgun uyumadi da emerken de agliyor susturamiyorum bu normal mi sizde de boyle mi oldu kafayi yemek uzereyim
sencokbiliyon benseninanonim 6 saat arayla 2.5 ml calpol verebilirsiniz. İlk 4 gün huzursuzluk olmuştu bizde de. Calpolle atlatmıştık o süreci.
benseninanonim sencokbiliyon zaten cok gazli bi bebek bi de boyle huysuzlandi ne yapacagimi sasirdim tesekkur ederim🥹
sencokbiliyon benseninanonim ayyy ne lanet bir şeydi o gazlı dönem. Bir daha asla dönmek istemem bebemin ilk 3 ayına… 3 buçuk ayda geçip gitmişti bizim. İnşallah sizinki de geçecek. Ne gaz damlası ne başka bir şey fayda etmezdi. Tek çare zaman. Ilık banyo biraz rahatlatirdi. Emziriyorsanız günde 2 kez kimyon çayı için. 1 çay kaşığı da bebeme verirdim ben. Bir de sevin kuruçay çam gaz masajı var youtubede. O bizi çok rahatlamıştı.
benseninanonim sencokbiliyon gercekten cok zor iki tane gaz damlasi denedik bi ise yaramiyor rezene cayi da iciyorum ise yaradi diyen cok kisi var ama bende o da yaramadi kimyon cayini denemedim onu da deneyeyim masaja da bakicam cok tesekkur ederim💗