Sizden-biri yenidoğan döneminde vs hiç başıma gelmedi benim. Tepki vermedim görmezden geldim daha da artıyor. Kızdım bağırdım az önce yapma diye 2 saattir hiç yapmadı. Bu seferde ben yokken yapıyor. Bir yandan bırakayım diyorum belki diştendir kendi kendine bırakır. Bir yandan da biliyorum önünü almazsam alıştığında daha bırakmaz.