fatmaa37demir Adetime 2 gün var erken gebelik testi yaptım ama ilk idrar degildi saat 1 gibi yaptım. çok hafif hayalet çizgi var net olmayacak şekilde hamilelik var mıdır acaba
Arife-57 Daha önce iki kez yaptım gebelik çıktı hayalet çizgi dedinizden Üçüncüye yine çıktı ağrı olunca gittim doktora değilsin ya yumurtlama dönemindesin yada adet olucaksın ondan pozitif çıkmıştır dedi
fatmaa37demir Arife-57 hayırlısı inşallah ama önceden de adetime böyle yakın çok yaptım ilk defa çıktı bende