Merhaba kızlar ablam uzun süredir gebe kalmak için tedavi alıyordu doktor eşinde de kendisinde de bi problem yokmuş olmamasını gerektiren bi kaç gün önce rahmini çektirdi 3 gün adet geçilmesinden sonra iki kez peçeteye az miktarda kan gelmiş biri köyü kahve tonlarında gelmiş gebe olma ihtimali nedir yaşayan var mı aynı durumu?