Bende eşim özel hastaneden randevu almıştı 400 kusur lira şimdiye kadar herseyini özelde yaptırdım . ( özel olduğu icin değil evim çok yokuş ve tek basıma gitmeye cesaret edemedim acemi bir anne olduğum icin ) neyse bir ultrason icin fiyat çok geldi dedim Okmeydanı SSK’dan randevu aldım gittim . 1,5 saat sıra bekledim bütün bebekleri aynı anda aldılar yatağın üstünde kan vardı herkesi aynı yerde muayene ediyorlar 🤢 kanamalı olan birinden bulaşmış ve değiştirmemişlerdi üstünde ki örtüyü . Neyse sadece 2 dk sürdü kontrol etti . Çıkarken oğlumu giydirmek uzun surdu hemen benim çıkmamı beklemeden hasta aldılar malesef yine değiştirmediler örtüyü :( hadi benim bebeğimin battaniyesi vardı ama o görüntü hala migdemi bulandırıyor. Bu arada bebegım memeden baska bir yerde uyumaz beklerken ne olur ne olmaz diye emzik almıştım normalde asla emzik almaz aldı o gün şansıma taksiyle gittim geldim ama eşime gördüklerimi anlatınca Keşke özele gitseydik dedi ...