Kızım 2 ay 4 günlük anne sütü içmiyor bu yüzden sanırım bağışıklığı düşük ekstra misafir kabul etmiyorum dışarı çıkarmamaya çalışıyorum doğduğundan beri 3 4 kere grip oldu en son antibiyotik kullanmak zorunda kaldık napacağımı şaşırdım artık daha yeni iyileşmişti 2. Ay aşılarını olduk 4 5 gün oldu şimdi yine genzinden hırıltılı geliyor normal mi böyle olması ne yapmam gerekiyor