Oznurfurkandeniz ben hastaneden çıkarken pansuman yapıldı su geçirmez bir bant yapıştırdı Banyo yapabilirsin dddi zaten gidene kdr hergün de yaptım 5-6 gün kontolüm vardı gittim baktı tekrar hiçbirsey yapmadı bana da birşey söylemedi 28 gün oldu Doğum yapalı