Ace09 Ek gıdaya artık 2 öğün olarak başladık. Sadece mama alıyor kızım. Öğün verdiğimde mama içmiyor. Nasıl ilerlemem lazım kafam çok karışık. Çünkü ek gıdalar mamanın kalorisini asla tutmuyor.
Ace09 asell13 2 yemek kaşığından fazla verıyorum . 1 çay bardağı kadar dedi doktorumuz . 1 çay bardağı kadar yıyemıyor ama 😢
Ace09 elaunverr ben geçsin dıye uğraşıyorum doktorumuz 1 çay bardağı dedi diye . 😢yanlış mı yapıyorum bilmıyorum
asell13 Ace09 benim kızım biraz yemeğe düşkün değil o yüzden zorlamıyor az yiyor zaten şuan doymak için değil tadım aşamasındalar alışmaya çalışıyolar miktarlar normal ideal
crybaby Ace09 bence zorlamayın benim kızım da bazen yer bazen yemez nasıl bizimde canımızın istemediği zamanlar oluyorsa onlar da öyle
bebeklerrr Ace09 miktar için zorlamayın reddederse çok zorlanırsınız. Bu aylarda önemli olan sevmesi ve ilgi uyandırmak oda farklı tatlar tattırmak ve zorlamadan olabiliyor.
Ace09 crybaby haklısınız . Bu ay 300 gram alınca telaşlandım sürekli birşeyler yedirme peşine düştüm 😢