Bizimde öyleydi oğlum 12 aylıktı mama dışında yoğurt bile almazdı 12den sonra bikaç çorba ve yoğurt yedi meyve bile yemezdi,hatta bi ara ilkokula bile biberonla mı gidicek diye düşünmedim değil😂😂 doktora giderdik doktor makarnada mı pilavda mı yemiyo diye şaşırırdı ve hiç bi doktorun yapabilceği bişey olmuyodu değerleri normal olunca 18 aya kadar mamayla geldi ve şükür 18. Aydan sonra yemeğe başladı, insanın elinden birşeyde gelmiyor çok haklısınız üzülmekte