A-E-Dymz 3.5 yaş bebemle işten ayrılmak zorunda kaldım çok zooorr aşırı zor hemde
Evden çalışıyordum ve gece calsitigim için eşim de destek olamadı vardiyalari değişiyordu diye oğlumu tek başıma idare etmeye çalışıyordum en son error verdim ve çıktım işten böyle daha mutluyum hem kendime vakit ayırabiliyorum hem çocuğuma hem eşime maddi olarak zorluyor ama çocuğumdan kıstığım vakitten önemli değil kesinlikle