yasee01 Kızlar majezik içtiğiniz zaman emzirmede bir sıkıntı oldu mu beklediniz mi yoksa emzirdiniz mi hemen
BebekKayra yasee01 evet içtim ben kadın doğum doktorum ve çocuk doktoruma sordum içtim hatta genel cerraha da sordum izin verdiler günde 1 tane ama sadece migren ağrım çok şiddetli olunca hala içiyorum bebeğim alerjik ti hamdolsun bir sıkıntı çıkmadı
ilay-mom Majezik ilacının spreyi bile yasak bende kullanacaktım pros u okudum vazgeçtim baş ağrısı olunca sadece parol kullanıyorum
yasee01 ilay-mom ağır bir ilaç olduğu için mi Başım da kist vardı o alında doktor majezik yazmış içmesem mi acaba
ilay-mom yasee01 bebeğiniz o kadar durursa ve doktorunuz izin verdiyse kullanabilirsiniz o zaman , ben sadece parol u biliyorum hamileyken de emzirirken ağrı kesici olarak
yasee01 ilay-mom evet bende öyle biliyordum acaba 3 saat sonra sağıp mi versem yoksa direk verim mi bilginiz var mı