nazenin3737 ben en başından beri hep yarım yaptım yani bir kolunu yaptım bir kolu dışarda sonra gündüzleri ellerini tamamen dışarı çıkartarak ellerinin üstüne ellerimi koydum pışpış yaptım uykuya daldıkça elimi çekiyorum daldığında o pozisyonda kalıyor zaten more refleksi miydi neydi 3 ay sonrası kayboluyor zaten her çocukta değişiyor tabi öyle alışmaya çalışıyoruz 4 ayız