Kizlar merhaba, kızım cuma gecesi uyurken kusarak kalktı gece boyu 7-8 defa kustu iştahı kesildi, cumartesi pazar pazartesi de ishal oldu ilaç kullanıyoruz ama geçmedi bugün farklı bı doktora götürdüm ilaçlarını değiştirdi ama sabah 8 den bu yana 6. Kakasini yaptı ishal şekilde ve hiç bir şey yemiyor sizce serum takılmasi gerekiyor mu farklı doktora götüreyim mi?