Benim bebeğim 16 aylık. Az önce instagramda osman gönülal’ın hikayelerine bakarken bir soruya cevap vermiş. 1 yaşında bebek tek uykuya geçmelidir iki uyku yapıyorsa büyük problem vardır yazmış. Benim bebeğim 2 uyku yapıyor yani çocuk uyucam diye ağlıyor ne yapabilirim çok saçma geldi bu yazdığı. Sabah 10 gibi uyku yapar aksamüstü 4 gibi bir uyku yapar. Geceleri zaten erken yatıramıyorum eşim işten geç geliyor ve oynamak istiyor çocugun uyuması 22.30 oluyor anca. Siz bu aylarda kaç uyku yapıyorsunuz?