aminesahraa Ben Arnavutköy’de oturuyorum o zamanlar ismi Arnavutköy bebem sıpaya götürmüştüm çok da memnun kalmıştık şu anda Kaan baby spa ismi bir bakın derim 🥰 şu an başında aynı kişi yok diye biliyorum ama ortamı vesaire olsun Biz çok beğenmiştik yani normal bir sıpa ortamında ne olması gerekiyorsa aynıları vardır