Arzu35 Bebegim 3.5 aylik her altini actigmda ayaklari nemli oluyor bu normal bi durum mu acaba ? Cok kalın da giydirmiyorum evin ısısida normal.
Asd123asd Arzu35 ayağı kapalı kaldığı için normal pamucak olur parmaklarını arası çünkü kapalı kaldıkça nemleniyor
Burcuveburcum Arzu35 🙋♀️5 aylık kızım ve sürekli çoraplar nemli çorap değiştirmekten yoruldum 😂pamuklu tercih ediyorum ama yok ablası(3,5) da böyleydi şimdi çorapsız geziniyor evde🙄
Arzu35 Burcuveburcum ☺ bende korktum acaba sadece bizdemi boyle. Gerci şöyle bizimde surekli ayagmzda corap olsa terler bi sure sonra ki birde patikli tulumlar fln da giydiriyoruz hic ayaklari acik kalmiyor 😊 dmekki artik siz corapsz gezmeyi uygun gordunuz 😀