Cybex ve maxi cosi arasında kaldım sizce hangisi ya da başka öneriniz var mı
girlmama baby hope kullanıyoruz çok memnunum hem bastonlu var hem normal arabası.
girlmama prego hafif ve kullanımı çok rahat tavsiye ederim
Elele baby allroad 3 modelini aldım bebeğim 3 aylık ve çok memnunum
Cybex balios s kullanıyorum çok memnunum