Ne gece ne gündüz gaz sancısı olan bir bebek relactaz adında damla kullanıyorum ama uyumuyor bu durum beni çok yordu kızlar normal mi böyle sürekli memede kalmak istiyor kucağımda uyuyor beşiğe klhduğum an ağlıyor benim gibi bu süreçten geçip sonra düzelen var mı acaba ne yapmam gerekiyor beklemekten başka