Merhabalar güzel anneler, benim bebeğim hiç bir zaman istikrarlı emmedi ve kolik olduğu için aynı zamanda uyku reddi ataklarini çok sık yaşadığımız için pek süt sagamadim da. 4. 5. Ayda 50 cc gelirken şimdi neredeyse 20 ccye düştü. Bebeğim şimdi 8 aylık, bu saatten sonra artması için yöntemler denesem ise yarar mı acaba ???