flanoz Kızlar 16. Haftaya girdik. Bu hafta atak haftası diye geçiyor mu? Tecrübelerinizi yazar mısınız? Sürekli huzursuzluk mızırdanma uyku reddi meme reddi ne ararsan var. Bir hafta mı sürüyor bu atak😵💫😵💫😵💫
ipeksiiimom flanoz kızımda 1 ay 1 hafta sürdü 3 ay 23 günlükken başladı 5 aylık olana kadar sürekli ağlama hali mama meme reddi uyku gerilemesi o kadar zordu ve huzursuzdu ki. Kızım 15 aylık olacak simdiye kadar beni en xok zorlayan aydı
ipeksiiimom flanoz dönüyor elbette 5 aylık olunca hiçbir şey olmamış gibi normale döndü başıma gelmese inanmazdım. Beni meme reddi çok zorladı binbir farklı çeşitte emzirmeyi denedim sütüm yok diye mama verdim onu da reddetti hep ağlıyordu huzursuzdu öyle kucağımda gezdi dışarıyı izledik
flanoz ipeksiiimom 12. Haftadan beri dediklerinizi yaşıyorum şu an 16 haftalık olduk tüm gün mızırdanma çıkardı eskiden az da olsa kendi kendine oyun halısında dururdu. Şimdi hiç bişekilde durmuo bağırıo sinirlenio elleri azğında🥲🥲 akşamı zor ediyorum akşam olunca da nası uyuyacak die strese giriyorum çok skıntılı süreç
ipeksiiimom flanoz hiç merak etmeyin büyüdükçe düzeliyor en azından stresli olmuyorsunuz. Biraz diş dönemleri yoruyor ama önceden çok stresli olurdum yanımda da kimse yoktu napicam ben diye kara kara düşünürdüm büyüdükçe güzel vakit geçiriyorsunuz 🥰