zeyno0904 Kızlar bebeğim üç gündür dolu bezle altını açtığım halde açınca krem sürene kadar yada üstüne geçmişse üstünü değiştirene kadar tekrar işiyor üşüyor mudur sizce ondan mı
hazili zeyno0904 yok kiz oyle denk geliyordur bi de ne hikmetse altlari acikken isemeye bayiliyolar benim kizda alti acik bi sekilde iserse yuzume piskin piskin bakarak guluyor
berk58 zeyno0904 bebeğim 4 aylık olmak üzere 2 aylıkken altını açınca hem çiş hem kaka yapardı 😃kaç kez yatak örtüsü ve halı yıkadım bu yüzden artık altını açmaya korkuyordum 3. Aydan itibaren bıraktı şükür o huyunu😃😃
Tgkaneses Tıpkı sizin soyunup isemeniz gibi ,kirlenmeme iç güdüsüyle doğarlar ve bezlenerek altına yapmaya alisirlar..Bu yüzden de tuvalet iletişimini destekliyorum.