Mehtaponurs 13 gün önce sezeryanla dogum yaptım fakat ne zaman gazim veya büyük tuvaletim gelse kuyruk sokumum sancilaniyo. Sizin de böyle şikayetleriniz var mi ? Normal mi bilemedim 🤔
gulsah0715 Mehtaponurs benimde öyle farkında olmuyoruz ama hamilelikte iç hemoroid oluyormuş 50 gün oldu doğum yapalı hala acıyor
Burcuveburcum Mehtaponurs Bol su için ve dışkıyı yumuşatmak için kayısı hoşafı içmiştim ben eve geçince de zorlamayı engelliyor en azından sma geçmezse tabi görünün doktora
Aynur83 Mehtaponurs tuvaletinizi yaparken acı agrı yada oturamıyorsanız hemoroid vardır bende ne cektim hala cekiyorum sıkıntılı ve kötü biişey sarı kantaron yagı sürdüm agrım acım oluyor tuvaletimi yapmak istemşyorum 🤦🏻♀️
Pirilinannesi Mehtaponurs merhaba bende 22 gün oldu sezeryan olalı benimde aynı acılarım vardı hatta idrar yollarım da çok yanıyordu tuvaketteyken doktor ilaç verdi ama içmedim doğrusu şuan iyim geçti tüm şikayetlerim sizin de geçecektir bi kaç güne ama yine de çok rahatsız ediyorsa doktorunuza danışın
Mehtaponurs Aynur83 Günlük oturup kalkmakta sıkıntı yok ama dediğim gibi sadece gaz geldiğinde ve tuvalet isteği olduğunda oluşan bu sancı
PrensesRavza Mehtaponurs Ya bende olmuştu sezeryan dan sonra bi süre afedersiniz büyük tuvalet zulüm oluyodu bana yaklaşık bi 50 gün sürdü sonra bitmişti adet olduğum zamanlarda tekrar oldu bi kaç ay ama şimdi geçti çok sükğr ben yumuşatmak için oraya bepantol sürüyodum bide kayısı hoşafı çok işe yarıyor tavsiye ederim umarım geçer hemen 🤲🤲
Beetle Ben de 10 gün oldu sezeryan olalı, ilk günler yoktu ama 4 gündür aynı şekilde bende de sancı oluyor. Zamanla geçeceğini düşünüyorum. Bol bol su ve kayısı hoşafı içiyorum iyi geliyor.
Rabia_38_01 Mehtaponurs bende on gun once dogum yaptim öyle bir agri yok cnm bende sadece idrar yaparken agri oluyor biraz o da normal dedi doktor gecer dedi bi doktora gorun istersen
Rabia_38_01 Rabia_38_01 kayisi hoşafı da iciyorum ama gunluk bir kase simdi yorumlari gorunce ekleyim dedim 😆
ArEyMu Mehtaponurs belden iğne yapıldı mı ? Yorgunluktan olup da o zamanlarda farkediyor olabilir misin ? O iğneden sonra maalesef belimiz hep ağrıyacak
ElifHuseyin Mehtaponurs bende 45 gün önce sezeryan ilk oldum ilk haftalar herşey iyiyken 10 gün sonra kabızlık çekmeye başladım tuvaletimi yapmakta çok zorlanıyorum şuan sezeryandan sonra normalmiş doktor öyle demişti
Emirinannesifiliz42 Mehtaponurs bende de olmuş tu tuvalete çıkmaya korkuyordum geçti ama 20 gün sonra falan